FőoldalÁltalános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Vonalkód Rendszerház Kft. webáruházában kizárólag vállalkozások (cégek) vásárolhatnak, az üzemeltető magánszemélyeket nem szolgál ki. 

Az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek főbb pontjai:

Üzemeltetői adatok

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Szállítási díjak

Rendelési információk

Regisztráció

Rendelés, vásárlás

A megrendelés folyamata

A megrendelések feldolgozása

Termékgarancia, jótállás

Adatkezelés

A megrendelés nem minősül írásban kötött szerződésnek, iktatásra nem kerül, azonban elektronikusan visszakereshető. 

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az üzemeltető a megadott elérhetőségeken az ügyfél rendelkezésére áll.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban:  ÁSZF) a Vonalkód Rendszerház Kft. által üzemeltetett webshop.vonalkod.hu (továbbiakban Webáruház) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) , valamint üzemeltető jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (üzemeltető és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a  webshop.vonalkod.hu oldalain keresztül történik. 

A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészében módosíthatja, mely közzétételkor lép hatályba és mindaddig érvényes, ameddig az üzemeltető a webáruház szolgáltatását biztosítja. 

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Vonalkód Rendszerház Kft.

Székhely: 1047 Budapest, Fóti út 56.

Adószám: 10339187-2-41

Cégjegyzékszám: cg.01-09-066355

Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar

Elérhetőség: info@vonalkod.hu

Telefon: 06 1 436 7575

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Az ügyfél a vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában és a letölthető temékdokumentációban találja meg részletesen. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Üzemeltető nem vállal felelősséget a technikai ismertetők előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Kérjük, hogy a megrendelés rögzítését megelőzően a termékleírásokat figyelmesen olvassák el.

A Webáruház azonosítástechnikai (vonalkódolvasók, vonalkódnyomtatók, adatgyűjtők, szoftverek, nyomtatási kellékanyagok, kiegészítők, stb.) termékeket forgalmaz. 

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A Webáruházból megrendelhető termék árak változtatásának jogát a Webáruház fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. 

Szállítási díjak

Az üzemeltető a webáruházban megrendelt termékeket visszavonásig az ügyfelek részére belföldre ingyenesen szállítja ki. 

A csomagokat futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre, munkanapokon 8-18 óra között. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A Vonalkód Rendszerház Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy az átlagosnál nagyobb térfogatú vagy tömegű csomagokra vonatkozó szállítási költséget módosítsa és esetlegesen új szállítási díjat határozzon meg, melyről az ügyfelet minden esetben egyedileg köteles tájékoztatni a csomag feladása előtt.

Regisztráció

A Webáruházban történő vásárlás felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben az ügyfél legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, továbbá az ügyfél több szállítási/számlázási címet is rögzíthet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. Kérjük ügyfeleinket, hogy ügyeljenek az adatok pontos megadására, kiszállítási címként olyan címet adjanak meg, ahol munkaidőben zökkenőmentesen lebonyolítható a rendelés átvétele.

Kérjük ügyfeleinket, hogy regisztrációjuk során jelezzék, amennyiben viszonteladóként szeretnének regisztrálni.

Rendelés, vásárlás

Az üzemeltető által működtetett Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.  Az Ügyfél a megrendelés leadásával automatikusan kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A nem valós adatokkal történő regisztrációt Webáruházunk előzetes értesítés nélkül törli, ilyen esetben az üzemeltető a megrendelést nem köteles teljesíteni.

A megrendelések feladása a regisztrációt követően elektronikus úton, a Webáruházon keresztül a nap 24 órájában lehetséges. A rendszer a megrendelés beérkezését követően az ügyfél részére automatikus válaszlevelet küld, ezzel jelezve, hogy a megrendelést fogadta. A megrendelések kapcsán a kommunikáció elektronikus levélben, vagy telefonon történik. 

A Webáruházban  megjelenített termékek mellett lévő Raktáron státusz jelentése: a termék azonnal, raktárról elvihető, A Rendelésre státusz jelentése: jelenleg nincs raktáron, rendelését leadva indítjuk a beszerzési folyamatot. 

A Webáruházban feltüntetett árak nettó árak. Amennyiben technikai hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt a szolgáltató telefonon, illetve elektronikus levélben megkeresi az ügyfelet és vele – a helyes ár közlésével – megerősítteti a megrendelést.

Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelt termékekkel összefüggésben nem illeti meg megrendeléstől, illetve a termék átvételétől számított 14 napon belül az elállás joga, valamint az a jog, hogy a terméknek a vásárlástól számított 3 munkanapon belüli cseréjét kérje.

A megrendelés folyamata

1.     A kiválasztott termék adatlapján kattintson a „Kosárba” gombra vagy ikonra. Ekkor megjelenik egy jóváhagyó üzenet (A terméket hozzáadtuk a kosárhoz!), a rendelt termék pedig bekerül vásárlói kosarába.

2.     A vásárlás további folytatásához szabadon böngészheti oldalunkat. 

3.     Járjon el az 1. pontban leírtak szerint minden további megvásárolni kívánt termék esetében.

4.     Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a „Kosár megtekintése” gombra, hogy rendelése részleteit megnézhesse. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket a mennyiség átírásával és a „Módosítás” gomb megnyomásával változtathatja.

5.     Ezt követően válasszon szállítási/fizetési módot.

6.     Ellenőrizze szállítási és számlázási adatait. 

7.     Amennyiben mégsem szeretné rendelését elküldeni, a „Kosár ürítése” gombbal törölheti rendelései adatait. 

8.     A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként, kérjük ellenőrizze szállítási és számlázási adatait, majd a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldje el megrendelését.

9.     A megrendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

10.   A megrendelések státuszváltásakor (átadásra kész, feladva, stb.) automatikus értesítést küldünk, ezzel segítve a rendelések nyomonkövetését.

A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől-péntekig 8.00-17.00 óra között történik. A megrendelések általános teljesítési határideje a visszaigazolástól számított 1-4 munkanap.  Egyes termékek megrendelése esetén a teljesítési határidő hosszabb lehet, ebben az esetben külön tájékoztatást küldünk a várható teljesítési határidőről. Kérjük jelezni, amennyiben a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg. 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben vagy teljes egészében történő visszautasítására. Részben történő teljesítés kizárólag az ügyféllel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az üzemeltető köteles a szállításra nem került termék ügyfél által előre megfizetett vételárának 8 napon belüli visszautalására (az összeg küldőjének részére).

Megrendelés lemondása:  

A megrendelést lemondani kizárólag a szállítás megkezdését megelőzően, e-mailben és azon termékek esetében lehet, amelyeket az üzemeltető készletről szállít. 

Termékgarancia, jótállás

Az üzemeltető a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet alapján a webáruházban forgalmazott új termékekre az itt leírt feltételek mellett 12-60 hónap gyártói garanciát vállal. Használt termékek esetén – ellenkező megállapodás hiányában – a garancia időtartama 1 hónap, 

Az adott termékre vonatkozó pontos jótállási idő a számlán feltüntetésre kerül.

A jótállási kötelezettséget kizáró esetek:

• A termékre vonatkozó gyári garanciális idő letelte.

• Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.

• Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.

• A Vonalkód Rendszerház Kft. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.

• Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.

• Természetes elhasználódás.

Jótállási és javítási határidők

• A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.

• Az ügyfél az észlelt hibát az üzemeltető felé a lehető legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk az ügyfelet terhelik.

Javítás

• A javításhoz csak új alkatrész használható fel.

• A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.

• Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus, stb. okozta), úgy az üzemeltető fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat felszámítsa.

• Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni, tartozékokkal együtt.

• A javításra leadott adathordozókon lévő adatokért felelősséget az üzemeltető nem vállal.

A javítás helye

A jótállási (és szavatossági) igény központi szervizünkben (1047 Budapest, Fóti út 56.) érvényesíthető nyitvatartási időben:

Hétfő-péntek: 8.00-16.30

Telefon: (+36 1 436 7575)

E-mail: szerviz@vonalkod.hu

Amennyiben igénybe kívánja venni szerviz szolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltse ki a szervizigény bejelentő űrlapot. A termék szervizbe szállításáról, majd a javított termék elszállításáról az ügyfélnek kell gondoskodnia.

 Jótálláson és szavatosságon alapuló vásárlói jogok

• Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, az ügyfél kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét.

• Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat, és a vételárat visszakérheti, vagy a termék díjmentes javítását kérheti. 

• A garancia teljes időtartama alatt a vásárló a termék díjmentes javítását kérheti.

Adatkezelés

A Vonalkód Rendszerház Kft. a vonatkozó jogszabályok szerint kötelezettséget vállal arra, hogy az ügyfél által megadott adatokat bizalmasan kezeli, azt harmadik félnek tovább nem adja, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az üzemeltető teljesítési segédjeként (pl. futárszolgálat) jár el. Az üzemeltető az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. A regisztrációs adatok kizárólag a rendelések teljesítését, azok megerősítését, nyomon követhetőségét szolgálják. A törvényi előírásoknak megfelelően a regisztrált felhasználóknak joguk van tájékoztatást kérni a regisztrált adataikról, jogosultak azokat megváltoztatni, illetve törölni a rendszerből.

A Webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (pl.  log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL.jét), amely személyes azonosításra nem használható, kizárólag statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is, úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, kizárólag  a munkamenet idején funkcionálnak.

A Webáruház rendszer használatához a böngészőben a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről az üzemeltető számlát állt ki, melyet a hatályos jogszabályokban előírt módon tárol.

Az ügyfél adatainak törlését, módosítását bármikor írásban kérheti, illetve törölheti magát a hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével lehet.