GYIK

Általános információk

Emplty
Kik vásárolhatnak a webshopban?

A Vonalkód Rendszerház Kft. webáruházában kizárólag vállalkozások (cégek) vásárolhatnak, magánszemélyeket nem szolgálunk ki.

Hogyan adhatom le rendelésemet?

Megrendeléseket a webshopon felületén tudjuk fogadni, melyek beérkezéséről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.

Milyen e-mail címen érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: webshop@vonalkod.hu

Milyen országokba szállítanak?

A webshopon keresztül leadott és teljesített rendeléseket kizárólag belföldi kézbesítéssel szállítjuk ki.

Fizetés, számlázás

Emplty
Milyen fizetési módok közül választhatok?

FIZETÉS KÉSZPÉNZBEN

Személyes átvétel esetén, megrendelését a rendelés átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki.

 

FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL

Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheti ki a rendelését.  A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

 

UTÁNVÉTES FIZETÉSSEL

Amennyiben a megrendelt termékeket házhoz szállítással kéri, a rendelés átvételekor megrendelését a futárszolgálat munkatársának, helyszínen készpénzben vagy bankkártyával egyenlítheti ki. Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

 

ELŐREUTALÁSSAL

Amennyiben Ön az előre utalást választotta a fizetési módok közül, akkor a rendelés visszaigazolása és az előreutalás tényét megerősítő e-mail levelünk után tudja az előlegbekérő dokumentum alapján kiegyenlíteni a megrendelés végösszegét. Az utaláskor csupán az előlegbekérő sorszámát tüntesse fel a közlemény rovatban a pontos azonosítás miatt, oda semmi mást ne írjon!

 

A számla végösszegét a következő számlaszámra legyen szíves utalni:

K&H Bank  HUF 10400023-50526688-49701001

Vonalkód Rendszerház Kft.

Nem találom a rendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?

A megrendelés számláját minden esetben a csomagban elhelyezve találja. Természetesen van lehetőség a számla pótlására. Kérjük, írjon e-mailt a kéréssel kapcsolatban titkarsag@vonalkod.hu címre. Az e-mailben tüntesse fel a megrendelő nevét és címét, valamint a megrendelés számát.

Nem jó adatok szerepelnek a számlán, milyen lehetőségeim vannak?

Természetesen van lehetőség a számla adatainak javítására. Kérjük, írjon e-mailt a kéréssel kapcsolatban titkarsag@vonalkod.hu címre. Az e-mailben tüntesse fel a számla javításához szükséges helyes adatokat.

Átvételi módok

Empty
Személyes átvétel

A megrendelt termékeket személyesen ügyfélszolgálatunkon veheti át.

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:

Hétfőtől péntekig: 8:00–16:30

 

Ügyfélszolgálatunk címe:

H-1047 Budapest, Fóti út 56.

Házhoz szállítás

Termékeinket belföldön, országosan a GLS futárszolgálat szállítja ki, munkanapokon 8:00-17:00 óra között. Szállítási költség egységesen, belföldön: 0 Ft.

Kérjük, mindig olyan szállítási címet adjon meg, amelyen napközben át tudja venni a termékeket!

Szállítással kapcsolatos kérdések

Empty
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8:00-17:00 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat e-mail üzenetben fogja tájékoztatni. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

A Vonalkód Rendszerház Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy az átlagosnál nagyobb térfogatú vagy tömegű csomagokra vonatkozó szállítási költséget módosítsa és esetlegesen új szállítási díjat határozzon meg, melyről az ügyfelet minden esetben egyedileg köteles tájékoztatni a csomag feladása előtt.

Jótállás, szervizelés

Empty
Termékgarancia, jótállás

Az üzemeltető a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet alapján a webáruházban forgalmazott új termékekre az itt leírt feltételek mellett 12-60 hónap gyártói garanciát vállal. Használt termékek esetén – ellenkező megállapodás hiányában – a garancia időtartama 1 hónap. Az adott termékre vonatkozó pontos jótállási idő a számlán feltüntetésre kerül.

 A jótállási kötelezettséget kizáró esetek:

  • A termékre vonatkozó gyári garanciális idő letelte.
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés.
  • A Vonalkód Rendszerház Kft. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás. 
Milyen dokumentumokat és egyéb kellékeket szükséges megőriznem a jótállás érvényesítéséhez?

Érdemes minden vásárlásnál megőrizni a termékek teljes csomagolását. Továbbá elengedhetetlen az eszköz mellett annak az összes tartozéka és a számla.

Hogyan tudom jelezni garanciális / díjköteles szervizelési igényemet?

A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében bevezettük az online szervizigény bejelentő rendszerünket (RMA regisztráció). Ezen a felületen tudja jelezni felénk a szervizelési igényét. A kitöltéséhez szüksége lesz az eszköz gyártmányára (part number) és gyári számára (serial number)!

Annak érdekében, hogy a hibafeltárás és a javítás minél rövidebb időt vegyen igénybe, a beküldendő eszközt minden esetben:

  • a hozzá kapott kiegészítőkkel (pl. tápegység, akkumulátor, adatkábel stb.),
  • illetve nyomtató esetén az Önök által használt kellékanyaggal (festékszalag, címke), hibás nyomatképpel együtt küldjék be,
  • valamint ha nem tőlünk vásárolta a készüléket, kérjük, a vásárlás eredetét igazoló számla másolatát is mellékeljék a beérkező készülékkel együtt, mert csak így tudjuk garantálni a harmadik féltől vásárolt eszköz garanciális javítását!

Az eszközök szervizbe juttatására minden esetben futárszolgálatok igénybevétele javasolt.