GYIK
Általános információk
Emplty
Kik vásárolhatnak a webshopban?
A Vonalkód Rendszerház Kft. webáruházában kizárólag vállalkozások (cégek) vásárolhatnak, magánszemélyeket nem szolgálunk ki.
Hogyan adhatom le rendelésemet?
Megrendeléseket a webshopon felületén tudjuk fogadni, melyek beérkezéséről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.
Milyen e-mail címen érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: webshop@vonalkod.hu
Milyen országokba szállítanak?
A webshopon keresztül leadott és teljesített rendeléseket kizárólag belföldi kézbesítéssel szállítjuk ki.
Fizetés, számlázás
Emplty
Milyen fizetési módok közül választhatok?
FIZETÉS KÉSZPÉNZBEN
Személyes átvétel esetén, megrendelését a rendelés átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki.
FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL
Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheti ki a rendelését. A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.
UTÁNVÉTES FIZETÉSSEL
Amennyiben a megrendelt termékeket házhoz szállítással kéri, a rendelés átvételekor megrendelését a futárszolgálat munkatársának, helyszínen készpénzben vagy bankkártyával egyenlítheti ki. Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
ELŐREUTALÁSSAL
Amennyiben Ön az előre utalást választotta a fizetési módok közül, akkor a rendelés visszaigazolása és az előreutalás tényét megerősítő e-mail levelünk után tudja az előlegbekérő dokumentum alapján kiegyenlíteni a megrendelés végösszegét. Az utaláskor csupán az előlegbekérő sorszámát tüntesse fel a közlemény rovatban a pontos azonosítás miatt, oda semmi mást ne írjon!
A számla végösszegét a következő számlaszámra legyen szíves utalni:
K&H Bank HUF 10400023-50526688-49701001
Vonalkód Rendszerház Kft.
Nem találom a rendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?
A megrendelés számláját minden esetben a csomagban elhelyezve találja. Természetesen van lehetőség a számla pótlására. Kérjük, írjon e-mailt a kéréssel kapcsolatban titkarsag@vonalkod.hu címre. Az e-mailben tüntesse fel a megrendelő nevét és címét, valamint a megrendelés számát.
Nem jó adatok szerepelnek a számlán, milyen lehetőségeim vannak?
Természetesen van lehetőség a számla adatainak javítására. Kérjük, írjon e-mailt a kéréssel kapcsolatban titkarsag@vonalkod.hu címre. Az e-mailben tüntesse fel a számla javításához szükséges helyes adatokat.
Átvételi módok
Empty
Személyes átvétel
A megrendelt termékeket személyesen ügyfélszolgálatunkon veheti át.
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:
Hétfőtől péntekig: 8:00–16:30
Ügyfélszolgálatunk címe:
H-1047 Budapest, Fóti út 56.
Házhoz szállítás
Termékeinket belföldön, országosan a GLS futárszolgálat szállítja ki, munkanapokon 8:00-17:00 óra között. Szállítási költség egységesen, belföldön: 0 Ft.
Kérjük, mindig olyan szállítási címet adjon meg, amelyen napközben át tudja venni a termékeket!
Szállítással kapcsolatos kérdések
Empty
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8:00-17:00 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat e-mail üzenetben fogja tájékoztatni. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A Vonalkód Rendszerház Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy az átlagosnál nagyobb térfogatú vagy tömegű csomagokra vonatkozó szállítási költséget módosítsa és esetlegesen új szállítási díjat határozzon meg, melyről az ügyfelet minden esetben egyedileg köteles tájékoztatni a csomag feladása előtt.
Jótállás, szervizelés
Empty
Termékgarancia, jótállás
Az üzemeltető a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet alapján a webáruházban forgalmazott új termékekre az itt leírt feltételek mellett 12-60 hónap gyártói garanciát vállal. Használt termékek esetén – ellenkező megállapodás hiányában – a garancia időtartama 1 hónap. Az adott termékre vonatkozó pontos jótállási idő a számlán feltüntetésre kerül.
A jótállási kötelezettséget kizáró esetek:
- A termékre vonatkozó gyári garanciális idő letelte.
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés.
- A Vonalkód Rendszerház Kft. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
Milyen dokumentumokat és egyéb kellékeket szükséges megőriznem a jótállás érvényesítéséhez?
Érdemes minden vásárlásnál megőrizni a termékek teljes csomagolását. Továbbá elengedhetetlen az eszköz mellett annak az összes tartozéka és a számla.
Hogyan tudom jelezni garanciális / díjköteles szervizelési igényemet?
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében bevezettük az online szervizigény bejelentő rendszerünket (RMA regisztráció). Ezen a felületen tudja jelezni felénk a szervizelési igényét. A kitöltéséhez szüksége lesz az eszköz gyártmányára (part number) és gyári számára (serial number)!
Annak érdekében, hogy a hibafeltárás és a javítás minél rövidebb időt vegyen igénybe, a beküldendő eszközt minden esetben:
- a hozzá kapott kiegészítőkkel (pl. tápegység, akkumulátor, adatkábel stb.),
- illetve nyomtató esetén az Önök által használt kellékanyaggal (festékszalag, címke), hibás nyomatképpel együtt küldjék be,
- valamint ha nem tőlünk vásárolta a készüléket, kérjük, a vásárlás eredetét igazoló számla másolatát is mellékeljék a beérkező készülékkel együtt, mert csak így tudjuk garantálni a harmadik féltől vásárolt eszköz garanciális javítását!
Az eszközök szervizbe juttatására minden esetben futárszolgálatok igénybevétele javasolt.